حل مشكلة الرابيد شير

الموضوع في 'عالم الكمبيوتر والإتصال' بواسطة medo_111, بتاريخ ‏29 نوفمبر 2009.

[ مشاركة هذه الصفحة ]

حالة الموضوع:
مغلق
  1. بسم الله الرحمن الرحيم

اخى العزيز هناك طريقة اتبعها انا للتحميل من الرابيد شير وهى

1- افتح برنامج الدونلود لديك وعطل خاصية التحميل من internet explorer
    2- اذهب للرابيد شير واختر تحميل مجانى free
    3- بعدما يفتح لك صفحة التحميل ويطلب منك املاء الكود املأ الكود لكن لا تضغط downlaod
    4- اذهب الى برنامج الدونلود مرة اخى وفعل الخاصية التى قمت بتعطيلها ولذك لأنك لو تركتها فى البداية لن يتم تحميل الملف او اللعبة بل سيقوم بتحميل صفحة انترنت فقط بعد اعادة تفعيل هذه الخاصية
    5- اذهب للرابيد شير مرة اخرى واضفط dwonlaod بعدها سيقوم برنامج التحميل لديك بالتقاط الللعبة او خلافه من الرابيد شير وستكون سرعة الدونلود لديك اربع او خمس اضعاف التحميل العادى وبلا انقطاع

وكل هذا الخطوات لا تستغرق اكثر من 30 ثانيه جرب الموضوع بسيط جدا

بس انا متأكد من انها خدع للموقع رابيد شير
    حيث ان موقع رابيد شير واضع قيود لكنك اخترقتها

اى خدمه يا مان وعلى فكرة انا بخدع الرابيد شير بطريقة اكبر كمان هقولكم عليها بس لا تنسوني من صالح دعائكم
    انا الصراحة كنت بكره الرابيد شير لحد ما عرفت الطريقة دى الرابيد بعد ما بتحمل ملف من عليه بياخد الأيبي بتاعك ويوقلك مش هتحمل تانى قبل ساعتين والأ فعليك بالأشتراك
    كل اللى بعمله بعد ما بخلص تنزيل الملف الأول بعمل ريستارت للروتر وفى اقل من نصف دقيقه بدخل على الرابيد شير واحمل الجزء الثانى والثالث وهكذا
    جايز تكون معلومة قديمة للبعض لكن سيستفيد منها الكثير وخليها فى سركم واوعوا حد يقول للرابيد شير على الكلام دا سيبوه نايم وخلينا نسترزق
    متنسوش الردود​

2. جاري تحميل الصفحة...

مواضيع مشابهة في منتدى التاريخ
    اول مرة في صحراء الانمي و فيه فقط(حل مشكلة رابيد شير ) عالم الكمبيوتر والإتصال ‏25 أكتوبر 2009
    مشكلة في موقع التحميل زد شير عالم الكمبيوتر والإتصال ‏1 نوفمبر 2008
    برنامج التحميل من الرابيدشير وغير الرابيدشير عالم الكمبيوتر والإتصال ‏20 مايو 2009
    شرح الحصول على حساب في الرابيد شير مجاني //شرح بالصور// عالم الكمبيوتر والإتصال ‏27 مارس 2009

3. ينقل للقسم المناسب+يغلق.!!!

حالة الموضوع:
مغلق