..: نـكــت :..

الموضوع في 'مرح x مرح' بواسطة Barca10Angel, بتاريخ ‏6 يوليو 2008.

[ مشاركة هذه الصفحة ]

1. [MARK="330000"]عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش !!

بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية

مره واحد غنى جاب عربيه فور باى فور جديده وركنها تحت البيت وكل يوم بليل يعدى من تحت البيت واحد مسطول يلاقى مكتوب ع العربيه 4x4 يروح كاتب = 16 ينزل الراجل صاحب العربيه الصبح يضايق ويوديها الميكانيكى يروح يصلح الصاج وكذا مره تتكرر الحكايه دى فالميكانيكى اقترح على صاحب العربيه فكره انه يكتب هو = 16 بدل ما الراجل السكران يكحت الصاج فرح الراجل وعمل كده قام الراجل السكران رجع بليل لقى مكتوب ع العربيه 4×4 = 16 راح جاب حجره وعمل علامة صح

مسطول بيقول لصاحبه : أهم خمس حاجات في الدنيا ...تلات حاجات .... الميه و الهوا

مسطول حب يعمل برا ءة اختراع، جاب ضفدعة وقالها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع أحد أرجلها الأربعة وقال لها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع رجل أخرى وقال لها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع الرجل الثالثة وقال لها "اقفزى" فقفزت قفزة صغير فقطع الرجل الأخيرة وقال لها "اقفزى" فلم تقفز فقام بكتابة (ملحوظة : عند قطع أرجل الضفدعة الأربعة، تفقد حاسة السمع)

جماعه قاعدين فى غرزه فالبوليس هجم عليهم وكان معاهم عيل صغير فدخل الظابط وحب يستظرف شويه فبيسأل الواد الصغير"و الشمام الصغير اسمه اييييييه؟" قاله"كانتلوب"

مره اتنين مساطيل مشين فلقوا واحد مرمى على الارض فالمسطول الاول بيقول للمسطول التانى مش ده طارق قال له اه قاله مش ده بيته قاله اه قاله طب بينا نطلعه قاله ماشى فالاول بيقول للتانى مش دى شقته قاله اه قاله مش دى أوضته قاله اه قاله طيب ارمى وبعدين نزلوا تانى فلقوه برده مرمى فالاول قال للتانى مش ده طارق قاله اه قاله مش احنا طلعنا قاله اه قاله طب بينا نطلعه قال له بينا فسالوا البواب مش ده طارق قال لهم اه فخدوه معاهم البواب فقالوا مش دى شقته قالهم اه مش دى أوضته قال لهم لا دى البالكونه

مره واحد مسطول رجع بيتهم متأخر، اخته فتحتله قالها كنت فين يافاجرة لحد دلوقتي

مره واحد فتح الباب وقعد يصرخ بيقول حماتى هترمى نفسها من الشباك قالولو وانت زعلان ليه قالهم الشباك مش راضى يتفتح

مره واحد راح يعزى فى واحد صحبه فهو ماشى فى الجنازه قابل بائع بطيخ فشترى واحده فالناس طول ماهيه ماشيه بتبوص للبطيخه وتقول كلنا لها راح رادد عليهم وقال محدش واخد منها حاجه

واحد غني بيتأتأ فراح رحله على حسابه مع اصحابه طول السكه قاعد يقول "ن ن ن" لمل وصلوا قالهم" نسيت الفلوس" فرجعوا طول الطريق قاعد يقول" ك ك ك" فلما وصلوا قالهم" كنت باضحك عليكم"

واحد راح مطعم في فرنسا.كان عايز يطلب شربه قال للجرسون(جارسوه عايز واحد شوربوه) فالجرسون قاله باردون؟ قال الراجل لا سوخنوه

مره ثلاث نسور بيتراهنوا مين يصطاد أكتر ,النسر الأول راح ورجع فكان منقاره عليه دم فسألوه النسور التانين الدم ده من ايه قالهم شايفين الصخره اللى هناك اصطتدت عندها أرنب,فراح النسر التانى ورجع فكان منقاره عليه دم أكتر فسألوه الدم ده من ايه فقالهم شايفين الشجره اللى هناك اصطتدت عندها غزاله,راح النسر التالت ورجع مليان دم فى كل حته فى جسمه فسألوه الدم ده من ايه قالهم شايفين العمود اللى هناك ده قالوا له اه قالهم انا ماشفتهوش

مرة واحد مسطول دخل صيدليه عشان يشترى جبنه فالصيدلى حاول يفهمه ان هنا مش بيتباع جبنه لكن مفيش فايده فدخل واحد مسطول تانى فالصيدلى قالوه فهم صحبك ان هنا مفيش جبنه فقالوه سيبك منه ده غبى ادينى ربع كيلو لانشون

مرة ثلاث طلاب جاءوا متأخرين على الحصة الأولى فالمدرس سأل الطالب الأول و قالوه كنت فين ؟؟ فقالوه أنا كنت بحشش عند أحمد بانجو فعطاه المدرس قلمين على وجهه و قاله اقف على جنب
    و سأل الطالب التانى و انت كنت فين ؟ فقالوه أنا كنت بحشش عند أحمد بانجو فعطاه المدرس قلمين على وجهه و قاله اقف على جنب و سأل المدرس الطالب الثالث و قالوه و انت كنت فين فقالوه أنا كنت بصلى فقالوه برافو سقفوله انت اسمك ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟ قاله أحمد بانجو

**********************************[/MARK]

• أعجبني أعجبني x 1
  2. ههههههههههههه :d96438ba01:
    نكت رووووووعه وتموت من الضحك

3. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه الله يقطع شياطينه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

النكات تجنن .. طالعة عليج ..

تسلمين عنوني ع النكت الغاااااوية و الحلوة .. عاشت إيــدج العســل

إلــج تقــييم ^-^

4. هههههههههههههههههه .. ردج الأرووع حبوبة ..
    منوورتني

5. ههههههههههههههههههههههه ..
    حبيبتي انتي الي تجننين والله ..
    تدللين يآ قمر ...
    منورتني بأحلى رد وتقييم ..
    ألف شكر حبوو

6. ههههههههههههههههههه
    نكت تخرب ضحك :d96438ba01: :d96438ba01:
    مشكوره قلبي على النكت النااايسووو مثلك
    سلمت يمناكي
    ولا تحرمينا من مواضيعك الجميله
    وننتظر جديد ابداعكي